Політика повернення


Якість Товару та Гарантійні Зобов'язання

1. Якість Товару, що продається згідно умов даного Договору, повинна відповідати існуючим стандартам, технічним умовам заводу-виробника.

2. Претензії щодо кількості та явних дефектів Товару можуть бути заявлені не пізніше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту поставки. При цьому виклик представника Продавця є обов’язковим.

3. Термін гарантійного обслуговування складає 12 місяців з моменту приймання-передачі Товару.

4. Продавець гарантує якість Товарів, що постачаються, протягом гарантійного терміну, встановленого в пункті 1, за умови дотримання Покупцем правил його збереження й експлуатації відповідно до інструкції наданої Продавцем. Гарантія на Товар припиняється достроково у випадку самостійного втручання Покупця в роботу та/або конструкцію обладнання.

5. Умови та порядок технічного обслуговування роз’яснюються Продавцем Покупцю в момент передачі Товару та зазначаються у відповідних документах (сервісна книжка, інструкція по експлуатації, гарантійний талон тощо).

6. У випадку виходу Товару з ладу під час дії гарантії, Покупець зобов'язаний письмово повідомити Продавця про цей факт не пізніше трьох календарних днів з моменту виникнення поломки шляхом направлення листа на електронну адресу: fastkavaua@gmail.com.

7. У випадку використання неякісної кави, молока, шоколаду або іншої продукції, яку Покупець використовує на свій розсуд, гарантія кавомашини анулюється автоматично.