1. Якість Товару, що продається згідно умов даного Договору, повинна відповідати існуючим стандартам, технічним умовам заводу-виробника.
2. Претензії щодо кількості та явних дефектів Товару можуть бути заявлені не пізніше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту поставки. При цьому виклик представника Продавця є обов’язковим.
3. Термін гарантійного обслуговування складає 12 місяців з моменту приймання-передачі Товару.
4. Продавець гарантує якість Товарів, що постачаються, протягом гарантійного терміну, встановленого в пункті 1, за умови дотримання Покупцем правил його збереження й експлуатації відповідно до інструкції наданої Продавцем. Гарантія на Товар припиняється достроково у випадку самостійного втручання Покупця в роботу та/або конструкцію обладнання.
5. Умови та порядок технічного обслуговування роз’яснюються Продавцем Покупцю в момент передачі Товару та зазначаються у відповідних документах (сервісна книжка, інструкція по експлуатації, гарантійний талон тощо).
6. У випадку виходу Товару з ладу під час дії гарантії, Покупець зобов'язаний письмово повідомити Продавця про цей факт не пізніше трьох календарних днів з моменту виникнення поломки шляхом направлення листа на електронну адресу: fastkavaua@gmail.com.
7. У випадку використання неякісної кави, молока, шоколаду або іншої продукції, яку Покупець використовує на свій розсуд, гарантія кавомашини анулюється автоматично.
Крути колесо та отримуй гарантований бонус на покупку кав'ярні.
Менеджер зафіксує цей приз за вашим номером телефону.